*3830 שלוחה 3  (מוקד מכירות)

חיפוש
Filters

ביטול עסקה

תנאים לביטול עסקה בקשה לביטול עסקה שעות פעילות במוקד

לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה "ביטול עסקה" בדף צור קשר

  • במסגרת 14 ימים כמוגדר בחוק להגנת הצרכן.
  • המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
  • הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
  • עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
  • בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.

לצפייה בתקנון לחצו כאן


קישור לעמוד צור קשר
לחצו כאן
טלפון שירות לקוחות:
3830* שלוחה 4

כמובן שתוכלו לפנות אלינו גם בוואטצאפ:
050-6912-842

בהודעת ביטול בכתב, על הלקוח לציין את שמו המלא ומספר תעודת הזהות שברשותו. בהודעת ביטול בעל פה, על הלקוח גם לציין את מספר ההזמנה/חשבונית/תעודת המשלוח".

 


נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בימים:
א' עד ה' בין השעות 8:30 - 17:00
בטלפון:

3830* שלוחה 4