*3830 שלוחה 3  (מוקד מכירות)

חיפוש
Filters

אביזרים למעבדי מזון של Magimix

משלוח חינם
מיין לפי
הצג בעמוד
סנן לפי מאפיין

אביזר MAGIMIX SPIRAL EXPERT

SPIRAL
אביזר spiral expert שיהפוך את הירקות והפירות שלכם לספגטי, טליאטלה או פוזילי
₪ 600.00

אביזר מסחטת פירות הדר למעבד מזון 3200 MAGIMIX

P440254
מסחטת מיץ לפירות הדר אשר מתלבש ישירות על המעבדים מסדרת ה-200 של מג'ימיקס
₪ 400.00

סט 3 דיסקיות למעבד מזון MAGIMIX

96N.1250.CREATIVKIT
סט 3 דיסקיות הכולל: דיסקית גל | דסקית ג'וליאן דק | דסקית ג'וליאן רחב
₪ 600.00

מעבד המזון הוא מכשיר יעיל ושימושי שחוסך זמן, טרחה, מאמץ ועבודה ומקל על רוב עבודות הבישול, כמו: חיתוך, ערבוב, פריסה וקיצוץ. יש מעבדי מזון שגם עוזרים בהקצפת ביצים, לישת בצק ואף סחיטת ירקות ופירות למיצים.

עם אביזרים למעבדי מזון של MAGIMIX, מעבד המזון יהפוך לעוזרכם הנאמן ויעניק תוצאות מושלמות בדיוק כפי שתכננתם בהתאם לשימושים שלכם.

אביזרים למבשלים

מעבדי מזון מגיעים עם אביזרי בסיס, כמו: דסקיות לחיתוך, לקיצוץ או לגרור, להבי חיתוך או דוחסן אשר דוחס את חומרי הגלם לקערה של המעבד, יש דוחסנים אשר כוללים סימון של מידות המאפשר להשתמש בהם ככלי מדידה.

כמות האביזרים שונה ובהתאם לדגם המעבד, יש שמגיעים עם אביזרים בודדים ויש המגיעים עם יותר אביזרים. יש לבחון רכישה של מעבדים שכוללים הרבה אביזרים  או מעט אביזרים וזאת בהתאם לצורך של כל אדם ודפוסי הבישול והאירוח שלו.

אביזרים נלווים נבחרים

מבין שלל אביזרים למעבדי מזון של MAGIMIX שאינם כלולים בערכה שמגיעה עם המעבד עצמו אפשר לקנות את העיקריים והמובחרים שבהם, כמו: דסקית מיוחדת לגירוד דק באופן מיוחד שמתאימה לגבינת פרמזן, קרח או שוקולד, אביזר המתלבש על קערת המעבד עם שלושה סוגים של דסקיות אשר הופכות ירקות ופירות לצורות של פסטה מגרות ומפתות.

כמו כן סט הכולל שלוש דסקיות - הראשונה לחיתוך מקלות ירקות לרצועות ג'וליאן דקיקות שישתלבו נהדר בסלט או בכל מנה אסייתית, השנייה עבור חיתוך מקלות ירקות לרצועות ג'וליאן רחבות יותר שישתלבו במנת נודלס מוקפצת והשלישית יוצרת פרוסות של ירקות בצורת גלים להכנת פשטידות או סלטים שונים.

אביזרים למעבדי מזון של MAGIMIX מאפשרים לכם להוציא ממעבד המזון שברשותכם מגוון רחב מאד של מתכונים שונים בצורה מופלאה ובשלל צורות וסגנונות. חלק מהאביזרים מגיעים עם מארז או מעמד שמקל על צורת אחסונם, כך שהם לא תופסים הרבה מקום במטבח.

באתר שלנו תוכלו להיחשף להיצע נרחב מאד של אביזרים, אתם מוזמנים לבחור את אלו שיהפכו את עבודות המטבל ליעילים הרבה יותר ואנחנו נדאג למשלוח.