לקוח יקר,
ככל שימצא שלא בוצע רישום של האחריות הנוספת המוגבלת בתוך 30 יום ממועד הקנייה
ו/או שהמסך לא יובא על ידי חברת ניופרו, האחריות הנוספת המוגבלת תבוטל .
2 שנות אחריות נוספת מוגבלת למסכים בטכנולוגיית NEO QLED ו-OLED
צרכן יקר, למסך שרכשת מוענקת בנוסף לשנת אחריות מלאה על פי דין, גם אחריות נוספת מוגבלת, בתנאים שיפורטו להלן ועל ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס ישראל בע"מ ח.פ 514797851, מרח' אהרון ברט 22, פתח תקווה, טלפון: [077-9026400], פקס: [077-9026203], ("החברה"), וזאת עבור מסך המיובא על ידי ניופרו אפליינסס בע"מ (להלן: "ניופרו") היבואן המורשה של המוצר בישראל (להלן: "המוצר").
החל מתום שנת האחריות הראשונה, יחולו תנאי האחריות המוגבלת להלן בלבד (ולמען הסר הספק, לא יחולו תנאי האחריות הכלליים החלים על שנת האחריות הראשונה למוצר):
1. למימוש 2 שנות האחריות הנוספת מוגבלת, על הצרכן לשלוח את חשבונית הקניה וצילום המס' הסידורי של המסך בדוא"ל [email protected]או בוואטאפ מס' 054-2338251, וזאת תוך 30 יום ממועד רכישת המסך.
2. האחריות הנוספת מוגבלת לטובת הצרכן כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן בלבד ורק אם המוצר נרכש ומופעל לשימוש ביתי בלבד. האחריות תינתן על ידי החברה ו/או על ידי מי מטעמה.
3. האחריות לא תחול במקרים בהם הנזק ו/או הקלקול נגרם בשל כוח עליון, רשלנות, זדון, שימוש בניגוד להוראות השימוש, תחזוקה לקויה, שימוש בלתי סביר, שבר, שריטה, קילופי צבע, שיבושים ברשת החשמל וכד' לרבות חלקי פח פלסטיק, גומי וזכוכית ואיננה חלה על המעטה החיצוני של המוצר.
4. האחריות הנוספת מוגבלת תתבטל ולא תחול במקרה בו המסך יתוקן במהלך תקופת האחריות ו/או יוכנסו בו שינויים על ידי אדם שלא הורשה לכך על ידינו.
5. בגין כל קריאת שירות לגביה יתברר שהאחריות הנוספת מוגבלת לא חלה, יחויב הצרכן בדמי שירות/ביקור טכנאי כמקובל בכפוף למחירון חברת השירות והחברה תהיה רשאית לתת ללקוח הצעת מחיר לתיקון המסך. למען הסר ספק, האמור לעיל כולל גם מקרה של קריאת סרק וכל בדיקה גם אם אינה מחייבת תיקון או החלפת חלקים.
6. אם התיקון יצריך חלקים, יכולים להיות אלו מתוצרת חליפית או מחודשים, ובלבד שיהיו תקינים.
7. תיקון המסך יבוצע במעונו של הצרכן או במעבדת השירות, לפי שיקול דעתה של החברה (הובלת המוצר והחזרתו יהיו ללא תשלום).
8. התיקון יבוצע תוך 14 יום לערך (שבתות וחגים לא יובאו במניין) ממועד קריאת השירות.